edafmo bazen geç kaldıkları için teslim düşüyorlar benimde başıma gelmişti şikayet edin hemen çözümlendiriyorlar. Hatta geçenler de 3 kilo mama aldım bebeğime cenaze dolayısıyla İstanbul’a gitmem gerekti kargom teslim gözüküyor aradım bana diyo apartmandakilere esnaflara sorun bulamamışlarsa komşuya bırakıyorlar dedim benim adıma teslim düşmüşsünüz kime bıraktığınızı nerden bileceğim vs bayağı tartıştık sizi şikayet edeceğim dedim özellikle kuryeyi apartman kamerasından bile izledik dedikleri saatte gelen giden yoktu sonra dan kuryenin aklına gelmiş beni arayıp abla lütfen şikayet etme ben sen evde yoksun diye ayakkabılığa sakladım dedi kıyamadım küçüktü diye ama bazen çok başlarından savarcasına iş yapıyorlar bu arada bende eski bir kargo personeliyim asla böyle birşey yapmadım şubede yapana da şahit olmamıştım.