edafmo alışverişimi sürekli sendeo ile yaparım bizim burda bayileri mi diyeyim artık bilemedim ondan yok bazı iş yerleri onların şubesi gibi bişey oluyor oraya gidiyor. Ben evde olmadığım zaman geri gittiğinde teslim edildi diyor sonra ben gidip ordan alıyorum. Eğer yerini biliyorsanız bı oraya gidip bakın isterseniz.