edafmo Kızlar Hepsiburada dan park yatak aldım. Aldığım gün kargoya verdi satıcı. Dün dağıtıma çıktı mesajı geldi akşam 8e kadar elinizde olacak diye. Bu sabah mesaj gelmiş teslim edildi diye. Ürün bana gelmedi evimin altindaki esnafa sordum onlara verilmemiş. Telefonla arıyorum karşımda insan yok otomatik mesaj teslim edildi diye dönüp duruyor. Whatsapptan iletişim kuruyorum bilmiyoruz araştırıyoruz diyorlar. 24 saat geçmediği için kayıp kargo da olmuyormuş. E kaybolmussa kargom ne olacak diyorum cevap bile vermiyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım daha ince başına gelen var mı ne yapmam lazım yaa az buz para da değil aldığım şey çok üzüldüm ve sinirlendim
Dmt-01 edafmo bazen kargocular gecciktiği için teslim etmeden teslim edildi diye giriyolar belki öyle bişeydir daha önce böyle bişey yaşadım trendyolddu ama hangi kargo olduğnu hatırlamıyorum teslim edildi görünüyor ama bana gelmedi dedim başta yazdığım şeyi söyledi ertesi gün gelmişti belki yetişmediği için teslim edildi olarak girmiştir getirecektir.Adrese baktınızmı sipraişler bölümünden yanlış yazmış olmayasınız
_YanakReisinAnnesii edafmo aldığınız siteyle iletişime geçin şikayet oluşturun. Aynı sıkıntıyı trendyoldan aldığım ürün de Trendyol ekspresle yaşadım. Ama benimkini başka bir adrese vermişlerdi. Durum doğrulanıp paramız iade edildi 1 hafta içinde.
hunilimomy edafmo şikayet var sitesine yazın öyle çözüme ulaştırıyorlar anca sendeo cok sıkıntılı bi kargo şirketi
edafmo hunilimomy bana daha önce getirmislerdi kargo hiç problem yaşamamıştım ya çok bunaldim valla, dediğiniz yere yazayım bakalım belki işe yarar
Dilruba_1 Evet bazen dağıtım yetişmeyince teslim edildi olarak gösterip ertesi gün de getirebiliyorlar Ama sendeo çok berbat bir kargo şubeleri olmadığı için anlaşmalı işyerlerine bırakıyorlar kargoları Bizim burda Aygaz bayisine bırakıyorlar mesela doğumda süt sağma makinesi almıştım kargo geleli günler olmuş hala Aygaz’da bekliyor yazık günlerce süt sağamadım salaklıkları yüzünden hayır madem haber verin biz gelip alalım değil mi ben Aygaz’a bıraktıklarını bile bilmiyordum sonradan öğrendim Sendeo dan Kargolar yürüyerek bile gelse daha erken gelir valla 🦦
edafmo Dilruba_1 yaa ben hiç böyle bı problem yaşamamıştım bu kargoda. Bir yere bıraktılarsa keşke haber verseler dediğiniz gibi gidip almaya razıyım ya rezillik
edafmo hunilimomy nasıl ulaştınız acaba,? WhatsAppta ezbere mesajlar harici asla başka bişey demiyorlar telefonda da aynı şekilde 🥺
tekbasimabakiyorum edafmo bana da başkasının kargosunu getirip kapıma bırakmışlar. Üstünde yazan adrese ulaştım bir şekilde gelip aldı kadın. Siz hakkınızı savunun kargo bana ulaşmadı diye.
asmedomom En dandik kargo firmasibu sanirim. 1 hafta subede bekletmislerdi kargomu, dağıtım haftada 1 gun yapiliyor gerekcesi ile. Ilcede degilim koyde değilim, konya merkezdeyim ustelik. Sikayet sayfalarina yazin, belki dönüş olur.
AegeansMom edafmo hayatımda müşteri hizmetleri bu kadar amatör olan bi kargo firması görmedim en son içimden bu salağa laf anlatılmaz diyip kapadım teli. Kolay gelsin valla bunlarla uğraşmak baya zor
edafmo hunilimomy arıyorum numarayı normal gerçek insana bağlanmıyor, otomatik mesaj konuşup duruyir kargonuz teslim edildi diyor
Mtzzeynep edafmo geçenler de bana oldu işte evde misiniz kargonuz teslim edilecek dendi. Bekliyorum balkonda merdivende bırak diyeceğim mesaj geldi kargonuz teslim edildi diye. Arayan numarayı geri aradım yanlış bırakmışız siz gidip alabilir misiniz dediler. Allahtan 4-5 yanımdaki binaya teslim etmişler . Öyle olmuş olabilir kargo şirketini arayın.
edafmo Mtzzeynep işin kötüsü beni arayan da olmadığı için numara bulamıyorum. İnternetten bulduğum numarada da otomatik mesaj dönüp duruyor gerçek birine bağlamıyorlar