Tugceksck ben 3 günlükken yoğun bakıma kaldırıldığımızda sormuştum bebek hemşiremize aç çocuk ağlamaz mı diye o da her bebek ağlamaz demişti ama ben doğduğu andan beri yesin diye uğraşıyorum üşengeç bir bebek benimki kabullendim artık. Ne beni emdi aylarca çabaladım emmesin sağdığım sütü alsın dedim almadı kaç biberon denedim bu arada sütüm azaldı derken sadece mamayla devam etmeye başladık mamada da sorun yaşıyoruz. Kilo alımı yeterli değilse sorun etmeyelim sizde sıkmayın canınızı muhakkak geçici süreçtir bu sorun biter yenileri eklenir