Kubrakyrk evin durumu önemli ama şuan ekmeğe gelen suya gelen zam belli her şeye %25 mi zam geliyor ki kiraya %25 gelsin bu ne adalete ne vicdana sığar. Ben kendim kiracıyım hemde evim var. Kendi kirada olduğım eve %50 zam yaptık öyle ödüyoruz bizim kiracı ise %25 yaptı. Ben kendi evimde oturmak istiyorum fazla kira ödemek istemiyorum dedim çıkmadı başka evim olmadığı için haklı sebebimiz var dava açtık dava gününü bekliyoruz. Siz ve sizin gibi düşünenleri allaha havale ediyorum ve vicdanlı olmaya davet ediyorum yol burada bitmiyor buranın öbür dünyasıda var hakka gitmekten korkmanızı tavsiye ederim