BirPrensAnnesi___ yahu birakin bu işleri sizin mantığıniza yatıyor mu 150-200 lira zam ,siz bı desenize bana mantıklı geliyor diye ,diyin ben ikna olucam haklı olduğunuza, empati yapicaksiniz ama ben ev sahibi olsaydım bu enayiliği kabul edermiydim diyceksniz ,beş bine oturduğum eve 10 bin istedi mecbur tamam dedik ne diyelim çıksam 17 binden aşağı ev yok benim verdiğim farkla senin verdiğin fark aynı mı şimdi ,orantilama şimdi benimki üç katı seninki iki katı diye miktarlar yakın mı sence birbirine ,sonra bikac kişi bulup burdan birbirinize destek atıyorsunuz hop hemen siz haklı,ev sahibi izin yerinizde olsaydın ,hayirdir kardeş ciklet mı alayım ben bu zamma derdiniz ama