BirPrensAnnesi___ anladım canım ama ülkeyi bu hale sokan yöneticiler hükümeti suçlasın insanlar bu adamın sizden aldığı 700 tl hiçbişey yapamaz onu söyleyeyim 2 bin de hiçbişey benim de dairem vardı içindeki kiracı 18 yıllıktı düşünün 3bin ödüyordu 18 yıl da 3.000 çıkabilmişiz bende ev sahipleri de anlaşılmalı bu da kul hakkı bu ülkeyi enflasyonu ev sahibi bu hale getirmedi sonuçta bende çıkarttım kiracımı çünkü 3 binin bile anlamı yok oğlumun okul masraflarına kullanacağım Allah ev sahşplerine değil ülkeyi bu hale getirenlere vicdan merhamet versinn