kumraldenizkizi Niss1 ilk günden beri avent kullanıyorum, antikolik olan da cam da plastik de akıtıyor. Bu işin uzmanı Lansinoh, şişe boyutları bile lüzumsuz şekilli ve büyük değil
Mimmosumm Niss1 Avent kullanıyorum hiç akıtma yaşamadım internetten mi sipariş verdiniz ordan verenlerde akıtma yaşayanlar çok var ebebekten aldınız mı hiç
KayraVeAnnesi_06 Ecemsultan Evet doğru zaten o yüzden tercih ettim bebeğim prematüre doğdu phılıps avent almıştım çok geliyordu daha sonra araştırıp bu biberonu aldım çok da memnunum
Damlasonmez72 Niss1 dr.brown anticolic biberonunu kullanıyorum. İlk oğlumdada onu kullanıyordum bebeğim 7 aylık onda da aynısını kullanıyorum.
Gunesaryamom Niss1 bence yok varsa bende bekleyeyim 😂😂 avent denedim mamajo denedim hep akıttı şuan Chicco aldım o da akıtıyor ama napalim böyle kullanicaz artık 😂
elifcicek_07 Caglafalan bende onu kullanıyorum ama akıtıyor doğru da kapattığımı düşünüyorum ama hep akıtıyor
Mvzroglu Niss1 2,5 aydır awent ve dr browns kullanıyorum bizde akıtma problemi yaşadık başta sonra mama değiştirdik reflümüz olduğu için AR mama ile normal mama karıştırıyoruz bizde mama değiştirince akıtma sorunu kalmadı