Niss1 Hulyaa12 bende en son chicco almıştım ama şuan aşırı akıtma problemi yaşıyoruz hangisini kullanıyorsunuz acaba
Niss1 _The_ANA_ sürekli yaşıyorum bizim aldığımız biberonda mı sıkıntı bilmiyorum ayda biberon değişiyorduk
Niss1 kumraldenizkizi sonunda cidden biri daha çıktı sorun bende sanmaya başlamıştım en fazla 1.5 ay geçince akıtma yapıyor ve sürekli biberon değiiiyoruz en son chicco aldım o zaten tamamen fiyasko bir ay geçmedi baya akıtıyor
kumraldenizkizi Niss1 ilk günden beri avent kullanıyorum, antikolik olan da cam da plastik de akıtıyor. Bu işin uzmanı Lansinoh, şişe boyutları bile lüzumsuz şekilli ve büyük değil
Niss1 aysenurkozak mamajoo biraz yavaş geldi bebeğime sanırım onunla içerken aşırı sinirlenip ağlıyor sanırım fazla efor harcadığı için
Niss1 Azra41 ya chicco 6+ olanı kullanıyorum 330 ml üstünde hatta bulut resmî var 2 yandaki delik kısım varya oralardan bildiğiniz şarıl şarıl akıyor bebeğim içerken tamamen çekip oturtuyorum ama baya akıtıyor çocuğun üstü sırılsıklam oldu
Azra41 Niss1 tamam aşkım benim yaptığım gibi olmuş biberon kapağının resmini atma şansın var mı ? Ya da bekle ben sana anlaticam dur
KayraVeAnnesi_06 Ecemsultan Evet doğru zaten o yüzden tercih ettim bebeğim prematüre doğdu phılıps avent almıştım çok geliyordu daha sonra araştırıp bu biberonu aldım çok da memnunum