Niss1 Biberon kapağından mi akıtıyor? Bende aylarca Chicco kullandım hiç yaşamadım 🙄 yikayip kaynattigim zaman biberon başlığını çıkartmistim onu yukarı çekmek gerek ben assagidaydi öyle damlatiyordu hiç bilmiyordum bile annem göstermişti bana da hahaha 😄🤣 sizinde öyle olmasın ?