Dr. Browns .. dar ağızı da geniş ağızı da öneririm. Bir tane denemelik plastik aldım, memnun kalınca , geniş ağız cam aldım dönüşümlü kullanıyorum, çok çok çok memnunum. İlk defa yabancı bir influnzerda görmüştüm bir sürü bebeği vardı ve biberonların hepsi bu markadandı. Nedenini anladım sonra . Ben bebeğim kolik olmadılı halde antikolik aldım gazı olmasın diye . Ondan alman daha avantajl olur