asrinhatasi Niss1 ben de tommee tippee kullandım çok akıttı mamajoo ve lansinoh denedim. Mamajoonun yöntemini çözmek lazım yoksa o da akıtıyor. Ama en temizi lansinoh bence. Lansinohu tutmazsa mamajoo öneririm
Sevvos Niss1 lansinoh, Tomme tippe ve kiwi marka süt sağma makinesinin biberonunu kullandım hiç akıtma sorunu yaşamadım
Nobodyyy111 Niss1 philips kullanıyodum bebeğim 50 günlük çok akıtıyodu üstü başı sırılsıklam oluyodu mamanın yarısı dışarı akıyodu. NUK marka yenidoğan aldım 3 gündür kullanıyorum çok memnunum hiç akıtma olmadı anne memesi gibi tasarlamışlar
mervee06 Niss1 altı aydır lansinoh kullanıyorum akıtma sorunu yaşamadım zaten bebeğin ayina göre basligini da yenileyince problem olmuyor
Novamom_ Niss1 ben doğduğundan beri chicco kullanıyorum hiç akıtmadı onun kapağını tam oturtmak gerekiyor
AylinYade Niss1 Türkiye de MAM marka şişeler var mı? Varsa eğer onu bi dene. Ben iki çocuğum da onu kullandım ve çok memnunum 🥰
Ebrusimsk21 Niss1 phılıps avent kullanıyordum ama bende akıtma problemi yaşadım lansinoha geçtim hem ucu yumuşak acente göre hem akıtma yapmıyor