Öğretmenin sesinin kaydedilmesi, fotoğraf ve videolarının çekilmesi doğru değil. Zaten bu “telefon yasağı” birazda bundan sebep ortaya çıktı. Ancak yinede saçma buluyorum bende. Öğrencilere yasak olmasınıda, öğretmenlere yasak olmasınıda. Hadi öğrencilere yasak olmasınıda anlayabiliyoruz ama ya öğretmenler? Öğrenciye telefon yasak. Acil bir şey olsa velisine ulaşmak istese ya da öğrenci hastalansa öğretmen ambulans, veli aramak durumunda kalsa ikisinede telefon yasak. Böyle bir saçmalık mı olur?