Selam kizlar oglum bu sene 3uncu sinifa gecti 1inci siniftan beri akilli saat kullaniyordu ama ogretmenimiz bu sene milli egitim yasakladi takmayacaksiniz demis oyle sacma seymi olur ya dunya para verip almisim sirf cocugumdan haberdar olayim diye olacak işmi yani cocuk servisle gidip geliyo allah korusun basina bisey gelirse diye deli oluyorum suan en azindan ordan haberlesiyodum takip ediyodum sizin okullarinizdada akilli saat kullanimi iptal edildimi yoksa ogretmen takmalarini istemedikleri icinmi boyle soyledi ? Forumdaki Ögretmen arkadaslar ve cocugu ilkokula giden veliler beni bi bilgilendirseniz ☹️