[silindi] eski çalıştığım okulda sabah ilk derste herkes telefonunu kutuya koyar, ilk dersin öğretmeni kutuyu telefonlar İçin oluşturulmuş güvenli bir yere koyar, son dersin öğretmeni de son 10 dk telefonları dağıtırdı. Biz çok faydasını gördük. Sınıfta arkadaş ortamı daha samimi oluyor. Velilerin öğrencilere ulaşamama korkusu asla yoktu. Çünkü okulu her aradıklarında en kısa sürede öğrenciye ulaştırılır, öğrenci de istediği zaman okul telefonundan velisini arardı. Okulun giriş çıkışları da çok güzel düzenlenmişti çocuğun habersiz çıkması mümkün değil ya da çocuğu yabancının alabilmesi mümkün değildi. Eğer sistemli bir düzen kurulursa karşı değilim.