arenisraa çocuğun uyumuyor ve sürekli ağlıyorsa otur sende onunla ağla sonra kalk çocuğu oyala bu ne olduğu belirsiz şeylere ümit bağlamayın ki daha 3 aylık bir bebek ne kadar uyuyabilir benim 8 aylık kızım bile zar zor uyurken siz bilmiyor muydunuz çocuk yaparken anneliğin zaten yorucu olduğunu açıklama olarak da işlerim var vs demişsiniz kusura bakmasın kimse milletin götünü toplamanız icin cocugunuzdan taviz veremezsiniz konu ne olursa olsun sonradan pişman olmaktansa oturup şu an ağlayın 1 bebeğe dokunmaz 2 bebege dokunmaz hadi diyelim 3.ye de dokunmadı kendi bebeğinize dokunup dokunmayacağını bilmiyorsunuz ya ters tepki verir sağlığıyla oynarsanız? ben artık insanlar çıldırmış diyorum.