Byz41 Kınamakla alakası yokki bunun doğru yapılan ve yanlış yapılan vardır. Yanlışa doğru diyemem. Yanlış birseye yanlış dediğim için de kınamış olmuyorum. Ve inan ki o bebeğe üzüldüğüm için yaptım yorumu yoksa bana ne, kim ne isterse yapsın ama söz konusu savunmasız bir bebek olunca insan susamıyorum.