[silindi] ben şu an 21 yaşındayım 😀.Yeniden doğmak isterdim bu sefer hayatımı yaşamayı derslerime çalışmayı dershanelere gitmeyi pembis kalemlerimin suluğumun olmasını…Geri kafalı babama bağlı kalmamayi okumayı isterdim,bende az da olsa gülmeyi sevilmeyi isterdim…