[silindi] Kesinlikle lise yıllarımda olmak isterdim. Ben yatılı olarak okumuştum ama oradaki bağ, arkadaşlık çok başka çok güzeldi. Hepimiz birbirimizin annesi, ablası, kardeşi gibiydik o günlerim en güzel iyi kili günlerim tekrar Yaşar mısının deşeler kesinlikle evet derim