[silindi] 15 yaşıma dönmek isterim tam fırıldak olduğumuz zamanlar :) Facebook yeni yeni girmiş hayatımıza böyle değişik nickler, emo emo tiplere özenmeler onlar gibi giyinip saç makyajı onlar gibi yapmalar, msnden çıkmamalar, tripkolic dinleyip efkarlanmalar işte tam ergenus zamanlar :) o zamanlara dönüp kimseye fırsat vermeden sadece derslerime odaklanıp okumak isterdim üni okudukda basit bir bölümdü keşke derslerime önem verip bi doktor hemşire bi avukat yada öğretmen olsaydım hem topluma hem kendime yararım olsaydı :)