_Serenity16 esrayusuf46 yorumları okudum da lekenlenmeler nedir? Beniö bebeğimde 17 aylık olacak gelişimde gerilik var motor gelişiminde algısal değil de emara girecek
esrayusuf46 _Serenity16 miyelinizasyon geriğliği bizimki geçebilir dediler bebek olduğu için beyin gelişimi devam ediyor takip edelim dediler
_Serenity16 Esoskirec nasıldı anestesi etkisi gecince normale ne kadar sürede durdu endiseliyim biraz sa benim bebeğimde girecek
Esoskirec _Serenity16 merhaba MR sonucu iyi çıktı şükür. Yarım saatte kendine geldi korkulacak birşey yokmuş hiç
Lylasl Esoskirec algı çok geriydi de son iki üç aygır daha iyi anlıyor bizi taklit ediyor ama konuşma kelime vs yok sadece babıldama var
Melek1616 Sedaalya sizde ne şikayetiyle gittiniz biz fizyoterapiste gidiyoruz her hafta 1 kere kafayı geç tuttu 8 aylık emekleme yok daha
esrayusuf46 Melek1616 hala oturması net değil on aylığız daha iyi ama normal bir bebek gibi değil emekleme zaten hiç yok. Dönerek oda içinde geziyor
Melek1616 Sedaalya fizik baya işe yaradı bizde emekleme kaldı sadece onu da yapar zamanla desteksiz oturuyor Şuan dengeyi baya sağlıyor
Sedaalya Melek1616 zaten desteksiz oturma 8.aya kadar gerçekleşmesi beklenir. Ki sizin beneğinizde yapmış maşallah daha ne olsun. Benim kızım emeklemedi yürüyor şuan
Melek1616 Sedaalya kafayı geç tuttu sallanıyordu çok biz 3 aydır fizyoterapiste gidiyoruz erken başladık bide yüz üstü durmayı sevmiyor onu sevse emekler zaten
Sedaalya Melek1616 bol bol teşvik etmek gereyor işte. Ama erken teşhis etmişsiniz zaten ne güzel. En kısa zamanda herşeyi yapar bence allah kolaylıklar versinn
Melek1616 Sedaalya teşekkür ederim mesela yere oturtuyorum bırakıyorum duruyor kendi öne yana eğildiğinde topluyor kendini ama yerde yatınca kalkamıyor
Sedaalya Melek1616 yattığı yerden oturma pozisyonuna gelmiyor değil mi doğru anladım eğer öyleyse bu 9.ayda yapması beklenir normalde. Siz yine de nasıl kalkması gerektiğini sürekli yapın direk kucaklamayın. Öğrenir inşallah
Melek1616 Sedaalya evet az kaldırıyor kafasını bırakıyor kendini ama elimle tuttuğum zaman hafif bi uyarıyla kalkıyor
Sedaalya Melek1616 evet öyle olur zaten siz yan çevirin kalça kemiğinden destek vererek kaldırmaya çalışın düz kalkmasın elini yere koyup destek almayı öğrensin
Melek1616 Sedaalya aslında fizyoterapist Erken diyor gösterse hemen kapar çünkü çok akıllı herşeyi bi seferde öğreniyor maşallahı var