Arkadaşlar şişli de bi doktor var tuğçe Aksu uzunhan kesinlikle gitmelisiniz kızım 2.5 yaşında hipotonik bebekti ama öyle hafif değil baya ileri düzeydeydi kendisine gittik ve onun sayesinde iyi oldu o kadar muhteşem birisi ki üstelik her çocuğu kendi çocuğu gibi düşünerek ilgileniyor mutlaka fırsatınız varsa gidin ve o kadar iyi bir doktor ki her hastası çok memnundu asla şikayet eden birini tanımadım.