Sedaalya bebeğim 4 ay 20 günlük. Doğumda doktor hipotoni var dedi. Elleriyle oyuncak tutuyor, elimi kıyafetimi sıkıca tutuyor bırakmıyor. Ayaklarıda iyi gibi. Yatarken havaya doğru kaldırıyor indiriyor. Sola sağa dönüyor. Ayaklarını Pusete, ana kucağına vuruyor. Kucakta olunca kafa tutuyor. Başını kendi rahatça çeviriyor. Tummy time da kafayı hiç kaldırmıyor, tutamıyor. Genetik test temiz. MR daha çekilmedi. B12 düşük çıktı, şu an iğneye başladık. İğnelerden sonra çekilecek. Sizinde böyle miydi