sanalkoala bugün bizi de aradılar, test geçersiz olmuş gibi bişey gevelediler sanırım ya kırdılar, ya kayıp ettiler tekrar eşimi çağırdılar, pazartesi tekrar gidip kan vericek.. Sonuç Ne kadar uzun sürerse sürsün bir çocugun canı söz konusu, evladım benim bir anlık hevesim için ,gözümün önünde erimesine izin veremem , ne kadar güzel ki artık testler yapılıyor keşke herkes bizler gibi bilinçli olsada yaptırsa.. Biz eşimle akrabayız ilk çocugum da test falan yoktu yani daha çıkmamıştı, çok şükür çok sağlıklı doğdu ama 2. İçin asla risk almak istemiyorum, ne gerekiyorsa yapayım gerisi Allahtan..