Mazikeen minik1civciv sma hastalığı çok kötü bir hastalık ülkemizde tedavisi olmadığı için parasızlıktan yavrular acılar çekerek ölüyor büyük konuşmak istemiyorum ama ben sonlandırır ve doğal yollarla hamile kalmazdım
sanalkoala minik1civciv ilk gebelik mi canım? Evlenirken SMA taşıyıcılık testi yaptırmadınız mı? Sorduğun soruya cevap vermek inan çok zor Rabbim korktuklarımızla sınamasın kolaylıkla feraha çıkarsın
minik1civciv sanalkoala evlendiğimiz zaman yoktu bir oğlum var oda sağlıklı şükür. İkizim evlendi onda çıktı onda çıkınca bende yaptım bende de çıktı eşim yaptı onda da çıktı. Be hamileydim öğrendiğimde zaten 13 haftalık sonlandırmak da istemedim.