Qwerty0311 Arkadaşlar bilmiyorum yazıldı mi ama astronot mont mu normal mont mu sizce? Daha önce astronot mont kullanıp memnun kalan var mı?
Noname21 Qwerty0311 benim kızım dört yaşına girecek ben astronot mont alıyorum kışın bence çok rahat oluyor Beli açıldığı derdi olmuyor bir kere Üstü de kirlenmiyor ıslanmıyor
Mnli Qwerty0311 bebekken astronot ama sonra normal mont bence astronot hareketlerini de kısıtlıyor çok kar yağan yerdeyseniz alt üst olarak kayak kıyafeti gibi satılanlar oluyor decathlonda onlara bakabilirsiniz
Alerjikrinit Qwerty0311 astronot yürümeden önce çok iyi oluyor. Ben bakıcıya bıraktım 1 yıl hiç hasta olmadı onunla çok da dışarı çıkarırdım. Ama yürüyünce mantıklı değil
Baybars02 Susamtanesimoms geçen kış Decathlon dan almıştık mont bot takım olarak. Büyük ihtimal ikiside olmayacak. Kızlar için renkleride var çok kaliteli sıcacık tutuyordu. Atayım fikir olsun 😊
_The_ANA_ Mnli Ben de Kayserideyim. Geçen sene botu viccodandı. Hiç içind su gitmedi. Hep de dışarıdaydık.
Mnli _The_ANA_ bizim vicco bot kısaydı cat modeli var ya yetişkin için çaybağlarında oturuyoruz bahçeye adım attığında dizine geliyor kar çocuğun 😅 bilek kısmından girdi karlar hep uzun modele geçince sorun yaşamadık
Alerjikrinit Mnli sizin kullandığınız igor muydu? Bütçe önemli değil alırım. Peki soğukta idare eder mi şimdi sadece bu kış giydireceğim için bari 1 tane alayım diyorum yani bot yerine bu idare eder mi
Mnli Alerjikrinit ben igoru bu sene kar botu olarak aldım daha deneyimlemedim igor topo ski camo modeli ama link attığım lcw yi 2-3 yaş arası kullandık su geçirmiyor içi astarlı kar yağmayan yerde mesela istanbul idare eder kışı ama kar yağan yer için olmaz
Alerjikrinit Mnli bende kocaelideyim aslında benzer iklim çok yağmur yağar genelde. Bakacağım teşekkür ederim görüp yazdığınız için
Alerjikrinit Qwerty0311 evet yürüyemez şişme montu komple giydiğini düşünün uzun şişme montla ben bile rahat yürüyemiyorum😂