Susamtanesimoms montunu ilk sene e bebekten aldık geçen sene mango bot için ise önerim çok kara kışa çıkarmayacaksanız pahalı bir şey almayın ama sürekli karlı ortamda olacaksa güzel bir şey almanız lazım. ben ilk kışında viccodan şık bir bot almıştım bizim cat modeller gibi istanbulda güzeldi ama sonra kayseriye gittik çocuğun kara ilk adımında kar botun içine doldu daha uzun bir model almak gerekiyormuş biz kışı kayseride geçiriyoruz hem şehirde hem de erciyeste giyeceği bir bot olsun diye geçen sene decathlondan kar botu aldım o çok güzeldi uzun ve içi tüylü baya sıcak tutan bu sene de igordan topo ski camo modelini aldım ama deneyimlemedim daha inşallah güzeldir