Mlk026 Susamtanesimoms bot almayı düşünmüyorum oğlum 1 yaşında çok uzun süreli dışarda yürümüyor kışın mont zaradan aldım geçen kış sonu 400 tlye şu an imkansız bu fiyata
niHanzade Dondurmalikahve güle güle giysin İnşallah bir şey sormak istiyorum; Zaranın internet sitesinde model göremiyorum Sadece renkler var doğru mu
Alerjikrinit Peki hanımlar benim oğlum dışarıyı en sevdiği çağda şuan 19 aylık.Ve yaşadığımız yerde sık yağmur yağar. Yağmur botu mu alayım normal bot mu? Kesinlikle su geçirmiyor ve kullanışlı dediğiniz bot var mı? Noname21 Dondurmalikahve
Buseespi Mont zaradan aldım su geçirmez şişme mont, daha yürümeye başlamadığı için bot al almadım bebeğim küçük.
Susamtanesimoms defnevedoruk hepside çok güzel 😇 güzel günlerde giysin bebişiniz 🤲🏻🌺 bende karar veremedim bu ay almam lazım artık birkaç güne karar verip alacağım artık 🥲
defnevedoruk Susamtanesimoms evet elinizi hızlı tutun, ben ortadakini yaz ortası almıştım çok uyguna gelmişti😁
Deletedmom_68 Susamtanesimoms Mont ve bot şeklinde almadım bizim burada kış aşırı soğuk geçmiyor aşırı soğuklar 2-3 hafta sürüyor anca o onda da içine giydirecek kalın bir şeyler aldım. Bir şişme yelekle yağmurluk aldım bir de kışı çıkarır bize
benoyleuygungordum_ Susamtanesimoms Lcw den bunu aldım 12+ patiksiz. Kızım kışın tam 1 yaşında olacak. Ama bot a karar veremedim henüz 🥲