mrsheisenberg ikibebiss bende İgor alacağım 14 aylık ilk kez bot giyecek bilekte olandan mı yoksa uzun olandan mı almam bizim için kullanışlı olur sizce daha yeni yürümeye başladık
ikibebiss mrsheisenberg valla ikisiyle de rahat eder bence çünkü çok hafif rahat yok gibi geçen yıl uzun chufo cuello pembe modelini kullandık. Bu yıl içinde bimbi soft siyahı aldım(kısa)