Ergoterapi almanızı öneririm , bebek daha çok küçük tanı koydurmanızı istemem Eğer Özel Eğitime gidecekse bile rapor almayın bence çünkü net bir şey yok daha ileriki yıllar hayatını etkilemesin eğer bir şey yoksa , kesin tanı 3 yaşından sonra belli olur ,sıfır ekran ve duyusal oyun oynayın