Merhaba. Öncelikle sakin kalmaya çalışın, çok erken fark etmiş olmanız iyi bir şey. Benim küçük kuzenim de aynı şekilde riskli gruptaydı. 2 yaşındayken farketmişlerdi. Konuşmama, ismine tepki vermeme, gürültülü ortama girdiğinde elleriyle kulaklarını kapama, nesneleri nizami bir şekilde dizme (dolaptaki kavanozları indirip boyuna göre tekrar dolap içine tek tek yerleştiriyordu) ve göz teması kurmama belirtileri vardı. Eğitim aldı. Şuan 10 yaşında. Hiçbir problemi yok. İçinizi ferah tutun lütfen.