toprakk01 kesin birşey diyemeyiz ama bu bekirtiler otizm belirtileri diyebiliriz. Özel eğitim öğretmeniyim. Eskiden bi öğrencim vardı. Ailesi erken farketmiş. Hafif düzeyde otizm tanısı vardı. Adına bakma yok, temas vs yok komut almıyor vs. Ailesi hergün rehabilitasyona götürüp getiriyordu. Evde ilgilenmesi için abla tutmuşlardı. Ekstradan sonralarında anaokulana başlamıştı. Ama dediğim gibi hafif düzeydeydi. Evdeki abla rehabilitasyon ve anaokulu sayesinde tabiki çok uğraşta vermişti ailesi senelerce.. bu şekilde tanısı kalktı ve normal çocuk gibi herşeyi normal bi şekilde seyrediyordu