Merhabalar benim oğlum 16. ayına girdi. Aylr öncesinden bir tuhaflık olduğunu sevip doktora götürdüm nöroloji psikiyatri psikolog cocuk gelişim uzmanı en sonda hepsi otizm belirtileri var riskli grupta eğitim alması gerekiyor dedi. Şuan bir vakfın eğitimine başladık.ama yasin küçük olduğu için net bir tanı koyamayorlar ve bu belirsizlik beni mahvediyor..lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilirim
Oğlumda ki belirtiler:
Biberonla bırakmıyor yemek kaşıkla yiyemiyor.
Her seslendigimde bakmıyor. Sürekli el hareketleri yapıp elinin gölgesini takip ediyor.
Herseyi çevirip donderiyor.sakizin balkonundan korkuyor ama normal balonla oynuyor.
Birebir ders başladığından beri ki 1 hft oldu hayvanların seslerini falan çıkarmaya başladı.yani sizce bu ne lütfen bilen birisi varsa yardımcı olsun kafayı yemek üzereyim yani genel olarak çok normal bir çocuk muş gibi davranıyor sadece belli başlı hareketleri şüphe uyandırıcı uyaran eksikliği falan olabilrimi