AnnaGloria tatlım öyle ya da böyle bi şekilde büyüyecekler. Bende çok strese giriyordum bunun disi var hastalığı var emeklemesi var uykusuzluğu var ilerde yasayacagim tüm sorunlar beynimde dönüp duruyordu aonra dedim ki böyle kendimi tüketirim anda kalmaya çalışayım. Şimdi mesela o anın problemiyle tek ilgileniyorum 1 saat sonranin bile problemiyle beynimi meşgul edip strese girmemeye çalışıyorum. Sakin kalmaya çalış. Memeyi reddediyor normaldir hepimiz herhalde belli bir dönem bunu yaşamışızdır. Çocuğuda kendinide şartlandırma strese sokma elbet tutacak memeyi. Deneye deneye nasıl kolay tuttuğunu bulacaksın bak kiminin duşta emiyormuş benim açık havada emiyor bak bazende memeyi tutmada problem yaşadığımızda babası arkama geçiyor onunla sohbet ediyor ilgisini çekmeye çalışıyor çocuk sakinleşiyor bakıyorum tutmus memeyi babası bazen 15 20 dakika arkamda durup konuşuyor onunla sen önce sendeki stresi azalt rahatla çocukta rahatlayabilsin