AnnaGloria
Benim de bebeğim yoğun bakımda kaldı 1 hafta o süreçte biberon a alıştırdılar sırf onlar yüzünden yaşıyorum belki de bu süreci . Ne yaptıysam ne silikon uç tutuyor ne meme . Hoplayarak emzirmeye çalıştım , duşta denedim , uyku da denedim . Yok böyle birşey hem aşırı inatçı hem de zorlayınca ağlamaktan morarıyor çocuk . 1.5 aylık oldu hala bir gelişme yok biberon dan devam . Sağıp sağıp veriyorum gece çok zor oluyor benim için . Eds sistemini deneyin diyorlar ancak memeyi tutmuyor ki asla nasıl yapacağım