AnnaGloria
Gecicek insaAllah canm stres yapma. Ben kızımda red yaşamadım ama 2 aylıkken ishal olmuştu 16 gün boyunca günlük 8-10 defa büyük tuvalet yapıyordu hemde gürültülü bi şekilde:( emmesine ragmen kilo kaybı yaşıyorduk çok üzülüyordum ama çok şükür geçti. Bu günlerde gececek merak etme her bebek bir olmaz korkma. insaAllah çok sürmeden tekrar emer senin bebisinde tatlı tatlı keyifli vakit gecirirsiniz.