En önemli şey ne biliyomusun "STRES" sen ne zaman panik yapmayi kaygilanmayi uzülmeyi biraktin rahatladin o zaman sütün artar birazda beyinde bitiyo iş gerçekten bende ha kesildi ha kesilecek 6 ay emziremiycem cocugum anne sutu alamiycak sutum cokmu az cocuguma yaramiyomu bari 6 ay azda olsa icebilsin diye yedim bitirdim kendimi sagip sagip bakiyodum psikolojimi bozuyodum azicik cikiyo bu cocuga yetmiyodurki diye. Ne zaman bu kafayi biraktim durumu kabullendim kendimi suçlamayi kestim o zaman sütüm arttı suan 16 aylik hala emiyo cok şükür