Zehra_Ens Elena3838 süt çıkmasa da sağmaya devam et ki memen uyarılsın. Süt yok deme kendine de neden olmasın. Önce inan
Elena3838 Zehra_Ens tamam insallah deneyim ama bugun aksam uzeri bebegimle beraber uyudum hakikaten sutum iyi geldi doydu bugun sukur artik ben de uyurum kuzuyla beraber
Elena3838 Mervemim valla ilk saglik ocagi muayenesinde bizi takip eden ebe dogum iznindeydi 3-4 tane ebe vardi odada bebegim 3500 dogdu ilk hafta guzel ememedigi icin 3300 e dustu sonra geri aldik 3500 olduk saglik ocaginda ise 3900 cikti zaten lohusayim meme ucu yarasi cektim iki hafta derken az kilo aldi ordaki ebeler sutun yok bebek cok geri kalmis vs mamaya basla hemen dediler ki hic sut kaygim yoktu cok asiri uzuldum yetersiz hissettim sutum bir hafta kesildi 😔 tabi mecbur mama vermeye basladim sut kesilince az az gelmeye basladi sut derken mamaya alisti az emmeye basladi
ceylinnn Akşam olunca yorulduğunuz için sütünüz azalır. Beslenmenize dikkat edin, bir sıcak duş alın iyi gelir. Birde lactamil çaylarından için güzel süt yapıyor.
nehirinannesii Elena3838 e bebekte promalt içeceği var bana çok fayda etti ozellikle akşamları yatmadan önce iciyodum
MinikcivcivimDeniz Elena3838 canım ben denemdim ama instagramda hassasanne var o paylaşmıştı alkolsüz bira mayası. İkizlermi sadece anne sütüyle 6 ay emzirdim günlük 1.5-2 lt kadar sütüm oluyodu yazmıştı
Medmama Elena3838 akşamları mama ver bence sende rahat edersin ben emziriyorm gece 3 kere uyanıyor hala 9 aylık olucak
Merrcimek Elena3838 öncelikle dinlen uyu ve mutlu olacağın şeyler yap. Evet bebekle çok zor ama işe yarıyor canım. Bide bol bol ver memeni süt gelsin gelmesin ver. O emdikçe çoğalacak benim de 4. Ayda olmuştu bide tulumba tatlısı ben de çok süt yaptı