Mk123 Elena3838 gece emzirme siklignz nasil, bebeginizin aglamasini mi bekliyorsunz kendiniz mi kaldiriosnz, ben bu ay onu bekledim ama artik kaldrcm emzirmk icin siklastrcam eskisi gibi
Elena3838 Mk123 bebegim simdi 3 aylik gece 2 bazen 3 kez uyaniyor acikcasi cok sık emzirmek mi iyi yoksa yaglansin diye beklemek mi bilemiyorum
bidunyamutluluk Elena3838 canım aptamil 1 mama al doktorumuz bize onu önerdi anne sütüne en yakını oymuş. Çok doymadığı ağladığı zamanlarda verirsin korkma bişey olmaz. Aç kalacağına ara sıra verebilirsin
Elena3838 bidunyamutluluk mama kullaniyordum zaten beni emmez olmustu ve sutum kesildigi icin mamayi biraktim sadece sutle devam etmeye basladim
Songulayaz Elena3838 canim joker magazasinda KRAMAZAL malt icecek aldim göğüslerim doldu masallah sütüm azdı kendi kendine akiyordu pekmezli şu gibi e bebekte farklı ismi war tawsiye ederim
Mam Elena3838 canım bende öyleydim yetiyo zannediyodum ama bir sabah kalktimki bebeğimin bezi pespembe çok kötü oldum doymadigini anladim o günden beri akşamları yatmadan mama veriyorum bende senin gibiyim yemedigim şey kalmiyo ama yinede az bunyesel diye düşünüyorum artık yeter ki bebeğim doysun diye mama veriyorum
Elena3838 Mam ben de mama kullaniyordum ama artik beni emmiyordu ve sutum kesilmisti o yuzden tekrar sadece emmeye basladik
ozlem_oz yetmediği yerde aptamil verdim doktorumuz aç bırakma gelişim çağında demişti bu mamayı önerdi özellikle
Elena3838 ozlem_oz mama kullaniyordum aslinda emmeyi yok denecek kadar azaltmisti emmedigi icin de sutum cekilmeye baslamisti
Furkan42 Bizim doktorumuzda çiş sayısı az beslenmesi yeterli değil diye mamaya başlayın dedi. Ben de iki gündür mama veriyorum. Doktorların tavsiyeleri birbirini tutmuyor ki hangisini uygulamak mantıklı bilemedim simdi
Ediss Elena3838 öğünlerinizi düzenli yiyin öğlen çok bisey yemiyor musunuz acaba. Çikolata nane gibi şeyler süt üretimini azaltıyor. Dereotu arttırıyor mesela. Baktım yememe rağmen süt yoksa dereotu yiyorum tetiklesin süt oluşumunu diye
Elena3838 Ediss dereotunu hic sevmiyordum ama deneyim onu da ogunlerime dikkat etmeye calisiyirum aslinda
Melinoee Elena3838 sütünüzün az olduğunu nasıl anladınız acaba? Memeleriniz yumuşak olduğu için mi? Sağıp baktığınız için mi yoksa ağladığı için mi?
Elena3838 Melinoee sagdigimda gelmiyor ona cok takilmiyorum da cekiyor cekiyor gelmeyince cok agliyor 😔 oyalayip tekrar deniyorum
Gamzee181 Elena3838 eğer yapabilme şansın varsa evde tahinli kurabiye yapmanı tavsiye ederim hatta bazı fırınlardada oluyor 😊 bana çok iyi gelmişti 👍
Elena3838 Gamzee181 oyle mii yapma sansim pek yok yapisik ikiz gibiyiz de alabilirim tesekkur ederim 😊💕