Farahzeynep Aybuke-ada biraz genetikmiş o, sizin ve eşinizin ne zaman çıkmış? Bizimde öyle belirti yoktu, sadece salya vardı, bir de herşeyi ısırıyordu. Birden patladı. Ateş, iştahsızlık, huysuzluk, uykuya direnme falan olmadı hiç 🤷🏻♀️
Farahzeynep SukranUras bir süre sizinki de vampir gibi takıldı Yani 😂 ön dişler de 8. Ayda patlayacak o zaman 😍
SukranUras Farahzeynep kız ne vampiri dişler uzadıkça nenelere benziyodu 😂😂 21 aylık hala o dişler diğerleribden uzun azucuk 😂
Kumrununtanesi 5.ayda ilk iki dişimiz çıktı. 6.ay da tam 6 tane dişimiz vardı hepsi tam çıkmış bir şekilde 😌😳 Şu an 7. Çıktı 9ay 25 günlüğüz
Tazeannecik Farahzeynep bizim üst 4 aynı anda patladı. Bi kaç gün arayla. Hafta bile olmadı. Şimdide üst köpek ve azı dişleri beklerken (2 aydır şiş uca gelmiş durumda) birde baktım ki alt yanlar kabarmış. Doktor bile altta daha yok üstleri geliyor demişti. Kıızm Bi acayip 4er 5 er çıkarıyor dişler
Cennetinsusu Farahzeynep İnşallah. 🤲Benim kızım geç çıkardığı için dişi. 15 aylık bakalım ne zaman çıkacak diğerleri. Hepsini biranda çıkarır diyorlar hep şimdilik görünürde bir şey yok 😊
Nebicimanne Farahzeynep benim kizim ust on 1 tane ust yan 2 tane cikardi arada 1 bosluk var ust on 2. Gelmedi 10 bucuk aylik😂 cok komik gozukuyo yaa ama normalmis her zaman siralamaya uygun cikmazmis 🤗
Farahzeynep Nebicimanne bizim de öyle olacak 😂 diğer yan patlar, önler uzayana kadar nineler gibi olacak 😂
Farahzeynep Ahsenimltm aaa 🤭 ilk defa duydum bunu, diğer herkesin peşpeşe gelmiş, benim kızımın ilk dişi çıktı 4 gün sonra diğer dişi patladı 😊
Araf Benim oğlumun da öyle alt öndekiler çıktı ardından üst yan dişi çıktı hatta doktora bile götürdüm normal mi diye 😂 şimdi onun eşi çıkıyor önler de kabarmış ama bir süre vampir gibi gezecek belli 😂😂😂
Farahzeynep Araf vallahi bizimki alt dişleri ile nasıl ısırıyor, şimdi üst yanla da başlar ısırmaya , acıtıyorda o minik dişleriyle 😂