anne2019 benim ilk gebeliğim kimyasaldı. Adetim bittikten sonra tekrar denedik ve 2,5 aylık bebişim oldu 🥰 gayet olağan bir süreç kimyasal gebelik o yüzden hemen arkasından tekrar düşünebilirsin. Hiç üzülme bu arada biz de kahrolmuştuk ama inan her kadın yaşıyor ama farketmiyor.