anne2019 çok geçmiş olsun. kimyasal gebeliği geçiren kadınlarin çoğu bunun farkına varmiyor ve hayatına devam ediyor belki de bir sonraki ay gebe kalıyor, kimyasal gebeliğin gebeliği kolaylaştırdığı da söyleniyor (bilimsel mi bilmiyorum) tabii siz içinizden nasıl geliyorsa öyle yapın ama bence beklemeye ara vermeye gerek yok