Ben geçen sene ekim ayında kimyasal gebelik geçirmiştim, kasım 6 son adet tarihimdi. Ondan sonra hamile kaldım. Elhamdülillah kızım 25 günlük şu an. Allah isteyen herkese nasip etsin.
Bana doktorum hemen hamile kalabilirsin ya da bekleyebilirsin gibi bir şey dememişti. Ben de o yüzden beklememiştim