bebitonunannesi_ Serraahmet53 bende pzrtsi günü yazıldım,azda olsa sürmeyi biliyorum,yazılıya çalışıyorum, direksiyonu da geçeriz kolaylıkla inşallah sadece dikkat gerek . Eğitim göreceğiz zaten ilkte alırız inşallah 🥰
bebitonunannesi_ Eslemdemr0308 sınav çok kolay hergun soru çözüyorum,birqz önce bile YouTubedn çalışıyorum,bana basit geliyor yazılı sanki geçeceğimden eminim, direksiyonu da dikkatli olduğum sürece gececigimi düşünüyorum inşallah 🥰
bebitonunannesi_ bebegimmm2405 bende geçeceğimi düşünüyorum, zekam herşeyi kavrıyor çok fazla heycan da eden biri değilim
bebitonunannesi_ Bir-prens-annesiii heryerde kurstan kursa farklılık gösteriyor,ben Antep’te yaşıyorum pzrtsi günü 8.000 e yazıldım 10 Eylulde 10.000 olacakmış ama 🤷🏻♀️
bebitonunannesi_ bebegimmm2405 inşallah,eşim ve babam direksiyonda kalırsın dediler , çok zoruma gitti 😂😂
Serraahmet53 Eslemdemr0308 bence direksiyon daha zordur. Yazılı sınavın basit olacağını düşünüyorum. Ben internetten bi de kursun yüklediği programdan bol bol çıkmış soruları çözüyorum hep 90 alıyorum genellikle aynı sorular çıkıyomuş zaten
Eslemdemr0308 Serraahmet53 bende internetten çıkan sorulara gidiyorum ve kolay değil bence zor sorular 70 in üzerinde almadım
cagla24 Serraahmet53 kendine inan başarırsın canım ben 21 yaşında almıştım hiç bilgim yoktu kursta öğrendim sıfırdan 1 hafta ders aldım sadece ve tekte geçmiştim :)
Query Serraahmet53 bende yıllar önce yazılmıştım şimdi tecrübelerimi anlatayım 😂 eğer hiç kullanmadıysan sadece kurstan öğren ve kendi kendine başkasının arabasında hiçbir deneme yapma kesin geçersin. Ha yok ben daha öncede kullandım diyorsan mükemmel kullanıyorsan yine geçersin. Eğer benim gibi her arabayı kullanıpta orta halli bilirsen kalırsın. Bugüne kadar kimi gördüysem ya hiç bilmediği için geçti ya da çok iyi bildiği için 😂 eşim direksiyon öğretmeni tabi yapmıyor mesleğini ama ona sorsam oda aynısını söyler 😂 bende hatta dün gittim otomatiğe yazıldım çünkü sınavlarda bacağım titriyor sakinleşmiyorum
Serraahmet53 Query çok haklısımız. Birde farklı hocalardan eğitim alın diyolar. Direksiyon sınavında komisyon rastgele bi hocayla sınava alıyomuş galiba. Bunu bana yazıldığım kurstan söylediler. Bi sürekli elma yemek var bide arada muz armut farklı meyveleri yemek var her hocadan farklı bir bilgi alırsınız o yüzden farklı hocalarla derse girmek daha iyi demiştiler ne kadar doğru bilmiyorum ama bende öyle yapmayı düşünüyorum.
Elfelf475 Serraahmet53 birisi ve özellikle çevreniz size öğretmesin. Gidin sıfırdan hocanızdan öğrenin. Kolayca alırsınız. Birkaç kişi öğretirse zorlanıyorsun. Ama direk hoca gösterince 3 derste anlar, 5 10 pratikle trafiğe çıkarsınız
Query Serraahmet53 benim zamanımda öğretmen kimse sınava onunla giriyordun ama zaten öğretmen önemli değil önemli olan araba 😂 kurs başında bebek gibi olan araba sınav günü perte dönüyor o yüzden zaten mutlaka dur kalk yapmayı çok iyi öğrenin. Bizim bi abla geliyordu debriyaja basmadan vites attıra attıra sınav günü vites kolu çalışmamaya başlamıştı asfhklş 😂
pelinn01 Mdkakam113 onu genelde sanırım kurs ayarlıyor benim Temmuzda sınavım oldu yazılı ağustosta hemen direksiyon derslerine başladık
Mazikeen Serraahmet53 zaten 30 km hızı geçmiyorsunuz sınavda 2. Vitesten yukarı çıkmıyorsunuz yani ehliyet almak dünyanın en kolay şeyi asıl mesele ehliyet aldıktan sonra trafiğe çıkmak keşke bukadar kolay ehliyet dağıtılmasa trafik beyinsiz dolu