Eslemdemr0308 Serraahmet53 bende internetten çıkan sorulara gidiyorum ve kolay değil bence zor sorular 70 in üzerinde almadım
Gulceninannesi25 Serraahmet53 sıfırdan hocadan öğrenmek daha kolay bende öyle gittim kursa kendinize guvenin
pelinn01 Mdkakam113 onu genelde sanırım kurs ayarlıyor benim Temmuzda sınavım oldu yazılı ağustosta hemen direksiyon derslerine başladık