Korkulacak hiç bir şey yok siz sakin olup hocanız iyi olduktan sonra tekte bile geçebilirsiniz ben 3. Sınavda geçtim ama ilkinde hocamın kolayca anlayabileceğim bir şeyi çok zor şekilde anlattığı için ve heyecandan kaldım 2.sinde de hocam aynı ve aracım değişikti 3. De hocam değişti tekte aldım her şey bence hocanın elinde