KucukAnne344 Serraahmet53 valla canm benim aklim almadi hic ya 😂😂 ama insallah alirsin sen ben otomatik aldim beynim almadi vites isini bastan manuel calisirsan kolay olur ben kb arabasi otomatik onla ogrendim sonra da kafam almadi hsjsjs 😂
Dfncgdm2022 Serraahmet53 manuel aldım canım ☺️ilk surerken heyecan yapıyorsun ama gercekten kolay ogrenılıyor bırde bu surecte hocada onemlı benım kurs hocam cok ıyıydı her seyın pratıgını ogretırdı inşallah sende alırsın canım
eez Bir şey yapmaya cesaret ederken hep şunu diyorum herkes yapabiliyorsa bende yapabilirim 😂 normal dogumada böyle cesaret etmiştim 😂😂 sende alırsın ehliyeti bisey olmaz ben 2 kerede aldim
Serraahmet53 eez bende öyle diyorum kimse bunu anasının karnında öğrenmiyo benmi süremiycem diyip kendimi teselli ediyorum 😂 doğum konusuna girmiyorum onda başarısız oldum korkudan sezeryana aldırmıştım kendimi 😂
Cilekkizannesi Serraahmet53 insana bilmediği zor gelir zaten. Fıtrat öyle. Kullandıkça araba elin ayağın gibi oluyo. Yeterki iste. İnsanoğlu nun isteyince yapamayacağı bişey yok bence.
Efeemoom Serraahmet53 9 ay karnımızda taşıyıp doğuma giriyoruz birde büyütüyoruz. Manuel ehliyet zorluğu neymiş 😂
Serraahmet53 Bir-prens-annesiii 7.500 tl yazıldım ekimin ilk haftası yazılı sınav olucaz bakalaım süreç nasıl ilerliycek
Miray17 Serraahmet53 bende geçen sene aldım manuel hiç sıfır bilgiyle yazılmıştım kursa direksiyona oturduğunda hoca ne yapman gerektiğini söylüyor zaten zor gelmemişti bana çok zevkliydi araba kullanmak
nilismom Serraahmet53 canım ben arabanı sadece kapısını açmayı biliyordum manuel ehliyete yazıldım ilk derte hocam bana bu gaz bu fren bu debriyaj dedi sür dedi sürdüm yani korkma 😂 mecbura kalınca başarıyosun😂
menek16 Serraahmet53 ben 2016’da kardeşim 2021’de aldı ikimizde hiç direksiyona oturmamıştık derslere kadar ben 3 kez sınava geç kaldıgım için geçememiş sayıldım bi kez de parktan kaldım kardeşim tek sefer de geçti korkacak hiiç bir şey yok zaten size derslerde özellikle iyi bi hocaya denk gelirseniz rahatlıkla ögretecektir
Serraahmet53 menek16 inşallah iyi bi hocaya denk gelirim. Şu yazılı sınavı bi geçiyimde hayırlısıyla bakalım direksiyon dersleri nasıl olucak