Bir-prens-annesiii Frezya26 bende bütün özel aşıları yaptıramayacağım maalesef doktorlar ve sağlık ocağındaki hemşirem menenjit yaptır dedi geçen ay ilk dozunu 1670 tl ye aldım geriye kaldı 4 doz diğer ayda ikinci dozu vurulacağız
Frezya26 Metehand valla bence kendin yap ben sağlık ocağına götürürüm hemşire vermedi. Yarısını ağzından çıkardı bebeğim. Ama ben evde kendim yavaş yavaş kandıra kandıra verirdim. Sen bilirsin yine de.
Flzoztrk Metehand biz iki dozu da olduk ağızdan damla şeklinde hiçbir sıkıntı yaşamadık şükür şimdi menenjite geçtik onun ikinci dozu biraz ateş ve ağrı yaptı calpol kullandık
HunnyBunny Metehand 1200-1300 civarıydı sanırım. Maalesef menenjit rota hepsi bir yaptırınca maddi olarak sarsıyor hepsi ama yaptırmak da gerekiyor.
Efeemoom Metehand evet doktoruna yaptırdım ben. Fiyat farkı oluyordur eminim ama çokta sanmıyorum. Enflasyondan sonra onlara da zam gelmiş herşeye geldiği gibi maalesef
Bir-prens-annesiii Frezya26 keşke ama hepsi maliyetli aşılar devlet keşke sma ilacını karşılasa yine bu aşıları yaptırmasak da oluyor ama o ilaç çok önemli