Bedis- Metehand Ay bende cuma günü yaptırmayı düşünüyorum. İnşallah öyle aşırı derece de bi rahatsızlık yaşamayız. Allahım tüm çocuklara şifa versin inşallah 🙏🏻
Metehand Bedis- bazı bebeklerde yan etkisi olmuş ama bazılarında hiç bi şey olmamış şimdiden geçmiş olsun
Metehand Efeemoom bende bilmiyodum burdaki arkadaşlar yüksek fiyatlar ödemiş mahalledeki eczaneye sorduk böyle dedi
Oznur72 Biz ilk doz haziranda olduk 1100 tl ikinci doz 1600 tl ödedik. Hiçbir yan etkisi olmadı. Sadece 1 saat emzik vermedik, süt vermedim.
Dgsvgbrs Metehand kişiden kişiye değişiyor bence bizim sadece ishal olmuştu zaten aşı bağırdaklarıiçin
minikmucizem34 Metehand biz 1070 e yaptırmıştık en son 1300 dediler burda şuan kaç bilmiyorum yan etkiside bazı bebeklerde oluyor bazılarında olmuyor bizde olmamıştı olanda zaten hafif ateş ve ishal oluyormuş