Benim de bebeğim iki buçuk aylık biz olduk 1200 ₺ ödedik diye biliyorum benim doktorum diğer özel aşıları yaptır yaptırma demem ama bu rota aşısını mutlaka yaptır hatta keşke devlet karsilasa da bütün çocuklarımız olsa demişti biz yaptırdık ben herhangi bi yan etki görmedim zaten ateş vs yapmiyormus sadece kaka da değişiklik olabilir dedi doktorumuz onda da sorun yaşamadım beşinci ayda tekrar yaptiricam